1 Nisan 2020 Çarşamba

insanca




        Yirmili yaşlarımda yüreğim daha fazla ölüme alışmadan sadece insanca yaşamak istiyorum..
                                                                                                 Ali Oktay Özbayrak

           Biz 20'li yaşlarımızda ne acılar yaşadık bu dünyada. Ne sıkıntılar çektik.Oysa ne güzeldi çocukken sokakta oynamak. Bisiklet yarışları, çamurdan yaptığımız oyuncaklar, atari oyunları, mahalle maçları.. Tek derdimizin karşı sınıfa kaybedilen voleybol ya da futbol maçları olduğu zamanları çok özlüyorum. 

           Şimdi ki çocuklara da ayrı üzülüyorum. Ne sokaklarda oynayabildiler özgürce ne kaygısız tasasız yaşayabildiler. Öncesinde katiller sapıklar yüzünden okula tek başına gidemeyen çocuklar şimdi okullarına bile gidemiyorlar. 

           Coronadan önce  haberlerde ölümler katiller sapıklar vardı korkardık tv izlemekten. Şimdi de coronodan dolayı korkuyoruz. Her gün ölenler vaka sayıları insanların psikolojisini bozuyor. 


           Yukarıdaki bir mektuptan alınmış söz de tam bu ruh halimi yansıtıyor benim. Bazen bir ölümü daha kaldıracak gücü hissetmiyorum kendimde. Ailemle, ülkemle, tüm dünya insanlarıyla birlikte İNSANCA yaşamak istiyorum. 

1 yorum:

  1. Çok sayıda değişik şeyler söylüyorlar haberlerde de hangisine inanacağını şaşırıyor insan. Bence herkes kendi üzerine düşeni yapsa kendi sağlığı kadar başka insanların sağlığını da düşünse bu kadar zor durumda kalmayız diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil