22 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA / 7. GÜN


7. Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ?


    Selamlar herkese. Bugün biraz geç kaldım sanırım. Bütün gün çok bir işim olmamasına rağmen bilgisayarın başına bir türlü oturamadım. Ama bu güzel konu hakkında yazı yazmayı da es geçemezdim :)

   Gün doğumu da gün batımı da Allah'ın mucizesi bence. Gün batımında ki o hafif  turuncu renkte beni etkiliyor, o görüntüyü de çok seviyorum. Ama yine de gün doğumu taraftarıyım :)  İşe başlamadan önce de öğrencilik yıllarımda da gece geç saatlere kadar oturmak, gündüzün keşmekeşi yerine gecenin sakinliği beni hep cezbetmiştir. Hatta üniversite de bunu abartıp, günü balkonda doğurup öyle uyumaya başlamıştık. Gündüz öğretim yerine 2. öğretimlerle derslere giriyorduk :)  o zamandan beri gün doğumuyla aram daha iyi sanki :)

   Şimdilerde ise tabi koronadan önce işe gidebildiğim zamanlar gün doğmadan uyanıp, hazırlanıp günü otobüste doğurduğum zamanlarda benim için çok kıymetli. Yukarıda gördüğünüz benim sarı oğlumun bu fotoğrafı da gün doğmadan 10-15 dk önce çekilmişti :)

10 yorum:

  1. Nice sağlıklı gün doğumlarına o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Gündoğumunun o tertemiz, mis gibi havası :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı şeyleri düşünüyormuşuz :)
    Sarı oğlun da pek güzel poz vermiş yalnız, o da gün doğumunu sevenlerden demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sesimle uyanıp o da koşuyordu dışarıya 😊 demek ki o da seviyormuş

      Sil
  4. Ne hoş hiç gün doğumu denk getiremedim desem.....

    YanıtlaSil
  5. Sabah iş varsa zaten gün doğumunu izlemekten de keyif alamıyorsun 😊

    YanıtlaSil
  6. ooooo sarı oğlan erkenciiii :)

    YanıtlaSil