19 Nisan 2020 Pazar

MEYDAN OKUMA / 5.GÜN






    

 Selamlar herkese.Canım Ezgi'nin bizim için seçtiği bugünkü konumuz En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana?

   Benim hikayem 8 yıl öncesine ait. Üniversitemin ilk yılı Denizlide yurt kayıt sırasında tanıştığım, sonrasında 4 yıl boyunca aynı odada kaldığım, aynı bölümde okuduğum canım arkadaşım Nuran ile sık sık kaybolsakta en çok hafızamda kalan o ilk kaybolmamız :)

   İlk birkaç ay sadece kampüs etrafında dolaşıp az biraz gözümüz açılınca daha uzak yerlere gitmeye karar verdik :) Gittik, gezdik alışverişimizi yaptık, sıra dönmeye gelince üzerinde Fakülte yazan dolmuşa gönül rahatlığıyla bindik. Tabi güle oynaya konuşurken dolmuş hiç bilmediğimiz yerlere girip çıkıyor, biz hala yurdun önünde ineceğiz diye bekliyoruz. Adam son durak diyerek bizi indirmese sonsuza kadar o dolmuşta kalabilirdik sanırım :) Sonradan öğrendiğimize göre o sıra seferler mi değişmiş hatlar mı değişmiş üzerindeki yazıyı mı silmemişler artık her neyse; biz bilmediğimiz yerde iki saf olarak kaldık. 

    Daha sonrasında sora sora şu yukarıda resmini gördüğünüz çamlıkta yarım saat kadar yürüyüp diğer tarafına geçince yurdumuza ulaşmıştık. Nuran ile hala konuşur o günleri anarız. Şimdi bıraksalar bir ucundan bir ucuna gözü kapalı gideceğimiz o küçük ve güzel şehir ilk yıllarımızda bize çok karışık geliyordu. Bir yerden bir yere giderken en az 4-5 kişiye yol soruyorduk o zamanlar. Denizli insanı o o kadar güzeldi ki hiç sıkılmadan hiç boş çevirmeden bize hep yardım ederdi. Buradan da bu vesileyle güzel arkadaşım Nuran'a ve ikinci memleketim Denizliye selam olsun :)






27 yorum:

  1. ben ve eşimde ıspartaya ilk gittiğimizde, böyle yanlış otobüse binip, evimizi kaybetmiştik. tanıyorum bu duyguyu hahaha
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşarken sıkıntı versede sonradan hatırlayınca insanın yüzünde tebessüm oluşturuyor 😊

      Sil
  2. Okul yıllarını ayrı şehirde geçirenler yaşıyor galiba böyle kaybolmaları :) Ama anı kalmış oluyor ve hiç unutulmuyor değil mi? :)
    Çamlık da pek güzelmiş, yolu bulamazsan otur yaşa içinde cinsinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrı bir memlekette okumak ilk yıllarda zor olsa da sonrasında hep iyi ki dedittiriyor insana 😊 en güzel anılarımız hep o çamlıkta geçti galiba sıkıldığımızda kaçıp kaçıp giderdik

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. *Sözümü tam bitirmeden paylaşmışım :D
    Aaa kaybolma anılarımı zar zor bulmuştum, şimdi siz otobüs deyince benimde aklıma geldi, ben de aynı böyle bir olay yaşamıştım:3
    Bir süre Denizli'de yaşamıştım, Çamlık'ın yakınlarında.
    Arkadaşınız olunca yanınızda daha rahat hissetmişsinizdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin böyle ufak tefek kaybolma anısı var sanırım bazısı daha özel oluyor 😁 tabi ki yanınızda arkadaşınız varsa her durum eğlenceli olabiliyor

      Sil
  5. İlk gidilen yerler hep bir karışık gelir ya göze, sonra nasıl da kolaylaşır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeldir o ilk kez bir şehre gitme hissi🤗

      Sil
  6. Kaybolmak için harika bir yer :)

    YanıtlaSil
  7. Ah bu otobüse ya da dolmuşa binmeli kaybolma hikayeleri..Bizimki çift yön Ankara trafiği olan bir yolun ortasında son bulmuştu, sizinki cennet gibi vallahi😍 Bu arada üniversitede oda arkadaşlarımın üçü de Denizliliydi, hala görüşürüz❤️

    YanıtlaSil
  8. Aynen güzel bir yerde kaybolduk şükür ki😊 severim ben de denizlilileri😁😍

    YanıtlaSil
  9. ha haa çok tatlı anı yaa :) ne güzel ilk fotideki yer. ayrıca sen ne hoş anlatıyon ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim sen de çok güzel motive ediyorsun insanı 😍😍

      Sil
  10. Kaybolma anıları için çok teşekkürler Bu arada sizi takibi aldım blogunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  11. Senin sayende kayıp olduğum zamanı hatırladım teşekkürle😊🌼 bende kayıp oldum otobüsle 😊🌼 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  12. resim çok hoş huzur verici, iyi seçim!

    YanıtlaSil
  13. En güzel anıların toplandığı zamanalrı keyifle geçirecek bir de dost oldu mu yanında tadından yenmez :)

    YanıtlaSil
  14. kore japon tayland tayvan çin malezya endonezya pakistan dizileri güzel oluyor. kore dizilerinden çok sevdiklerimden, ki zaten herkesin çok sevdikleri de oluyor, birkaç tanesini söyleyim. romantik komedi ve romantiklerde özellikle çok iyiler ama her türde dizi yapıyorlar. örnekler, kill me heal me, goblin, the healer, oh my venüs, she was pretty, cheese in the trap, moon lovers, bunların hepsi iyi diziler. bunlardan deneyebilirsin. olmazsa yine söyle bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır senin önerdiğin vis a vis bitince bunlardan birine mutlaka başlıyorum :)

      Sil