17 Nisan 2020 Cuma

MEYDAN OKUMA / 3. GÜN



3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?


    Annemin anlattığına göre çocukken uyandığım zaman gülermişim. Şimdi de çok bir şey değişmedi sanırım her uyandığımda kendimi pozitif hissediyorum. Gece ne düşünmüş olursam olayım ne kadar çok üzülmüş olursam olayım, sabah uyandığımda kendimde bir enerji hissediyorum. 

    Bu günde o günlerden biri. Umutsuzlukla dolsamda, işin sonunu göremesemde, geleceğim hakkında büyük endişelerim olsa da derin bir nefes alıp her şeyin geçeceğini söylüyorum kendime. Üzgün olduğum zamanlarda en büyük destekçim de yine ben oluyorum sanırım:) Çünkü başkası ne derse desin senin en iyi yoldaşın, sırdaşın yine sensin. Seni senden daha iyi kim tanıyabilir ki.

    Pembe rengi kırmızı ve beyazın karışımıymış. Kendine has, iki keskin renkten oluşmuş. Pembenin masumluğu beyazdan, tutkusu da kırmızıdan geçmiş olmalı. Küçük kız rengi olduğu düşünülse de bence her kadının içinde küçük bir kız çocuğu yatıyor. O yüzden hala toz pembe hayaller kurup, toz pembe bir hayatın varlığına inanıyorum.

   Bu yüzden ben bugün kendimi pembe hissediyorum. Pembe gibi sakin, dingin, huzur dolu.
















31 yorum:

  1. Ben de her sabah yeniden hayata başlarım umutla :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel tanımlamışsın kendini

    YanıtlaSil
  3. Harika anlatmışsın, pembe rengi hayal etmeyi hatırlatır bana :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım fotoğrafa yaa ne güzel her gece kendini resetlemek süpermiş

    YanıtlaSil
  5. son yazımı görsen yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen birtanesin :) çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için

      Sil
  6. Pembeyi ben de severim, bir sürü pembe kıyafetimde vardır. Bence renklerin çocuğu, büyüğü, erkeği, kızı yok:) Ama içimizde çocuk her zaman yaşamalı tabi:)
    Deep'in sayfasında gördüm sizi, takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiğim renklerdendir :) teşekkür ederim

      Sil
  7. Deepten geldim guzel yazmissin sende benim blogumu takip edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Deepten geldim takibe aldı merhaba

    YanıtlaSil
  9. Mavi renkte hissediyorum ben bugün!

    YanıtlaSil
  10. fotoğraf şahane bayıldım 😊 ne güzel yazmışsın öyle.. yüzünden gönülden tebessümlerin hiç eksik olmasın inşallah 😊🌼 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) amin inşallah herkes çok mutlu olsun. sevgiler :)

      Sil
  11. Çok güzel, takibe aldım! :)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabaaaa deepten geldimmmmm :)

    YanıtlaSil
  14. Bebekken gülerek uyanmak mı? Müthiş güzel bir şey bu! :)
    Ben kendimi hangi renk gibi hissediyorum diye düşündüm ama bulamadım. Sanırım bütün renkleri hemen hemen eşit oranda barındırıyorum içimde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem bunu her anlattığında insanlar da şaşırıyor :) rengarenk olmakta ne güzel gök kuşağı gibi:)

      Sil
  15. Merhaba deep :) geldik

    YanıtlaSil
  16. pembe gerçekten sakinliğin,dinginliğin rengi....

    YanıtlaSil