24 Nisan 2020 Cuma

MEYDAN OKUMA / 10. GÜN

    Bugünkü konumuz müziklerden geliyor. En sevdiğimiz filmlerin müzikleri. Uzun zamandır dizi izlemekten film izleyemesem de bir zamanlar çok fazla film izliyordum.

   İlk sırayı benim için vazgeçilmez olan her izlediğimde yeni anlamlar bulduğum Selvi Boylum Al Yazmalım'a veriyorum. Cahit Berkay'dan duyduğum o güzel ezgiler hala ilk duyduğumda ki etkiyi bırakıyor ben de.



  İkincisi tabi ki Son Mohikan'ın film müziği. Bir zamanlar zil sesimdi kendileri. Bir yerlerde illa ki dinlemişsinizdir sizde:)




  Üçüncü ve son olarak Amir Khan filmlerinden ilk izlediğim 3 İdiot'un film müziği. İlk izlediğimde haftalarca zoobi doobi pamparaaaa diye evde gezmiştim :) 


 Daha izlediğim bir çok film olsa da beni en çok etkileyen müziğe sahip olan ilk üç film bunlar. İyi dinlemeler :)
  

23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 1 kaç hafta etkisinden kurtulamamıştım o zamanlar 😁

      Sil
  2. amir khanın bu filmini izlememişim ben:))

    YanıtlaSil
  3. Yüzükler Efendisi'nin müziklerini ben her şeye tek geçerim açıkçası. Ama bunlar da harikaydı!

    YanıtlaSil
  4. çok güzel tercihler :))

    YanıtlaSil
  5. Mohikanların Sonuncusu'na iki kere gitmiştim sinemada. O zamanlar filmlere hemen ulaşılamıyprdu, ben sevdiklerime tekrar gidiyordum. Oscar alınca şarkısı ne sevinmiştim. En sevdiğim film müziklerindendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemada izlemek mi ? çok şanslısınız gerçekten:))

      Sil
  6. Selvi boylum al yazmalım severim 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. Güzel müzikler paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Selvi Boylum al Yazmalım çok sevdiğim sinema ve müziktir beni geçmişe götürdüğün için teşekkür ederim 😍

    YanıtlaSil
  9. meydan okuma 5 e yazdım koreleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen tekrar okuyorum :)

      Sil
    2. tımıms. 19 nisan yazına (meydan okuma 5 yazın) yazdığım diziler olmazsa yine sölerim başka diziler yanii

      Sil
  10. üçü de güzeel. 3 idiots en sevdiğim filmlerdeeen :)

    YanıtlaSil