22 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA / 8. GÜN

8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin? Maceralarını çok merak ediyorum.

     Bu yaşımda hala çizgi film izleyen biri olarak söylüyorum bu soruya bayıldım. Yeni çıkan çizgi filmleri değil eskileri izliyorum. Ne güzeldi o zamanlardaki çizgi filmler, her birini ayrı severdim. Ben o zamanlarda da Tom ile Sylvester'a haksızlık yapıldığını düşünüp onların çektiği eziyete üzülürdüm şimdide izlerken hala üzülüyorum :) Kedileri çok sevmemle alakalı sanırım :)


     Ama 24 saatimi geçirmek isteyeceğim yer kesinlikle şirinler köyü. O minik mavi şirinlerin yanında sürekli maceraya koşmak, Şirin babaya akıl danışmak, Şirineyle makyaj yapıp süslenmek, Obur şirinle yemekler yapmak, Uykucu şirinlede saatlerce mışıl mışıl uyumak isterdim. :)

    Karantinadan o kadar sıkıldım ki kendimi yeşiller içinde bir yere atmak istiyorum. Bunun içinde en ideal yer şirinler köyü sanırım :)

7 yorum: