20 Nisan 2020 Pazartesi

MEYDAN OKUMA / 6. GÜN



6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış. 

     Selamlar herkese. Bugün etkinliğimizin 6. günü. Hayatımda bana ilham veren birçok insan birçok hayali karakter var. Hepsi de yolumu aydınlatıp hedefe ulaşmamda bana fayda sağladılar. 

    Etkinliğimiz son günlerde size ilham veren dediği için; ben Guinevere Becki seçtim. Beck dizi de şiirler yazan bir edebiyat öğrencisi. Çoğu zaman yazdıkları beğenilmiyor ve eleştiri alıyor. Pes etse de dönüp dolaşıp laptopunun başına geliyor. Zaten 1. sezonun sonunda da (izleyenler için spoiler vermeden :) ) Beck'in kitabı bir şekilde yayınlanıyor.

    Dizinin seyrinde Beck'in yazar olması çok ön planda değildi. Ama nedense beni blok yazmaya yarım kalan hikayelerimi yazmama teşvik etti, ilham verdi.
   
    Teşekkür ederim Guinevere Beck :)

13 yorum:

  1. çok güzelmiş 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. İyi ki izlemişsiniz o zaman diziyi ;)

    YanıtlaSil
  3. Back güzel bir şeye ilham olmuş ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bu diziye bu aralar sürekli denk gelir oldum.
    En kısa sürede başlamak niyetindeyim (:
    Tavsiyen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir diziydi farklı bir konusu var 🤗

      Sil
  5. Bazı ufak tefek detaylar da insanın hayatına dokunabiliyor işte..

    YanıtlaSil
  6. beck tatliş tabii :) tamam yaz da okuyalıım :)

    YanıtlaSil
  7. Diziyi bilmiyorum ama ilham ve motive kaynağı olmuşsa ne güzel. Son paragrafta blok > blog gözden kaçan bir harf hatası:)
    Başarılar

    YanıtlaSil