16 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA / 1.GÜN

   
                                      2018-KONYA
   
    Merhabalar. Yeni bir etkinlik başlamış sevgili Ezgi tarafından. 16 gün 16 yazı. İlk olarak insanların birbirini tanıması adına kendimiz hakkında yazmamız gereken bir yazı. Çok güzel düşünülmüş harika bir etkinlik bu. Düşünenlere ve bu etkinliği bana söyleyen sevgili deeptone çok teşekkür ederim.

     Yazı yazmayı çocukluğumdan beri devam ettirsem de blog yazma işinde çok yeniyim. Bu yüzden kendimi tanıtma fırsatı bulduğum bu etkinlik beni çok mutlu etti. Öncelikle ismim Hanife ve 26 yaşımdayım. Konya'da doğdum büyüdüm. İlk öğretimi ve liseyi burada bitirdim. Üniversite için Denizli'de 4 sene kaldım ve bu 4 sene hayatımın en güzel yıllarıydı. Yabancı bir şehirde aileden uzak olmayı bile dert ettirmeyecek çok güzel dostluklar edindim. 

    Üniversite bitince çoğu maliye öğrencisi gibi KPSS denen illet sınava çalışıp kurum sınavlarına kadar gelip yeterli puanı alamayanlardan biri oldum. Bu süreçte arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine Mali Müşavirlik sınavına hazırlandım ve sınavda başarılı oldum. Bir buçuk senedir özel bir büroda mali müşavirlik stajı yapıyorum. Çoğu insan işimizin sıkıcı olduğunu söylese de ben işimi çok seviyorum ve her gün yeni şeyler öğrenmenin mutluluğunu yaşıyorum.


    Şu sıralar malum pandemi yüzünden ben de evde kalanlardanım. Bu süreci verimli geçirme konusunda ısrarcı olsam da bazen boş boş tavana bakıp sonumuzun nasıl olacağı konusunda kara kara düşünüyorum. Kara Kara düşünmediğim zamanlarda ise bol bol kitap okuyup amigurimi oyuncakları yapıyorum. Gelecekte ki çocuğumun şimdiden onlarca sağlıklı oyuncağı oldu:)


    Tabi bir de 1 bölüm izlerim diyerek oturduğum 5-6  bölüm başından kalkamadığım dizilerim var. LCDP bir çırpıda izlediğim dizilerden biri oldu. Bu süreçte You ve Good Girls'te bir oturuşta izlediğim diziler arasına girdi. Sizin de tavsiye edebileceğiniz diziler varsa önerilere açığım :)

   Sanki bu anı bekliyormuşum gibi uzun bir yazı oldu umarım sıkılmadan okursunuz. 
   Bu arada bloğuma hoş geldiniz :)
    

18 yorum:

  1. Merhaba, meydan okumaya hoş geldin. Bu sayede seni tanımak güzel.

    Good Girls dizini bayılarak izlemiştim:) Çılgın kadınlar.
    Sever misin bilmem ama Stranger Things de iyidir.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) çok duydum ben de stranger thingsi ilk fırsatta bakmaya çalısıcam. Teşekkürler 💜

      Sil
  2. O zaman öncelikle blog dünyasına hoşgeldin.
    Mail abonelik butonun çalışmıyor. Kaldırıp yeniden yükleme yaparsan sanırım düzelir. Ben başka türlü blogları takip edemiyorum. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum:) hemen düzeltmeye çalışıyorum

      Sil
  3. maşallah iş bulduğun için şanslısın yaaa kutlarıım. hihi amirugumi yaptıklarını arada göster bizeee :) lcpd ne dizisi bilmiyom sölesenee :) you güzeldi, good girls bilmiyom bi bakayım ona, çok dizi izliyom yaaa, haftada bikaç dizi bitiriyom, blogumda çok var dizi, ama you sevdiysen madem killing eve ve the stranger izle. sen tür söyle ben sana dizi söleyim, polisiye, bilimkurgu, fantastik, romantik, komedi filan yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bizim meslek grubunda iş bulmak çok sıkıntılı bir durum ben biraz şanslıydım bu konuda:) la casa de papel mutlaka duymussundur izlerken aşırı gerildiğim ama arka arkaya 1-2 günde tüm sezonu bitirdiğim bir dizi.Good Girls'te 3 kadının hikayesini anlatıyor. Radyocumun tavsiyesi ile başlamıştım ben izlerken çok eğlendim:) Önerilerin için teşekkür ederim ben de tam bir yabancı dizi bağımlısı oldum sırasıyla çoğunu izlemeye çalışacağım :)

      Sil
    2. ah pardon yaa casa papel olduğunu anlamadımdı, pd görünce police department demek ben de diyom lc neresi ki acabaa :) izledim tabii. o zaman sen visavis adlı diziyi kaçırmaaa :) casa papelden oyuncular var müthiş dizi bu, kadınlar hapishanesinde geçiyor, bu akşam yazcaktım blogumaaa :)

      Sil
    3. İlk defa duyuyorum bu diziyi hapishaneli dizileri de çok severim. Prison breaki üniversite zamanlarımda sabahlara kadar izlerdik arkadaşlarımla. Sonra oyunculuğuna bayıldığım Demet Evgar'ın Avlu dizisini severek izlemiştim. Bu önerinize de mutlaka bakacağım :)

      Sil
  4. Merhaba Hanife, hem mahallemize hem de meydan okumamıza hoş geldin :)
    Ne güzel anlatmışsın kendini :) Mesleğinizi seviyorsunuz siz müşavirler yakın çevremden biliyorum, her ne kadar zamanla saçlar dökülse de yine de mutlusunuz :)
    Sen hep uzun uzun yaz, kimse sıkılmaz burada seni okumaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum :) aranızda olmaktan çok mutluyum. çok stresli bir iş ama severek yapıldığı zaman insana sıkıntıdan çok huzur veriyor. Bir de bir kaç haftadır masamdan uzaktayım özledim galiba:)

      Sil
  5. geçen yaz konyada 2 gün geçirdim. çok güzel bir şehir. çok sevdiğim insanlar var konyada. ayırca sen seviyorsan gerisi hiç önemli değil. insanın severek yaptığı bir işi varsa çok şanslı bence. oyuncak örmeyi denedim. ama ilerletmedim. şimdi kızım yapyor. türgev vakfının yurdunda kalıyor istanbulda katılmaları gereken atölyeler var. o bu sene amigurumi seçti çok eğleniyor. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konyayı sevmenize çok sevindim umarım tekrar yolunuz düşer:) kesinlikle insan yıllarını vereceği işi sevebilmeli :) gerçekten çok eğlenceli bir şey örgü örmek insanın tüm stresini alıyor. Şu an ben de yeni bir inek örüyorum :) eli alışınca kızınız daha güzel şeyler yapacaktır eminim :)

      Sil
  6. Ezgi'nin etkinlikleri güzeldir.Geçen Şubatta yapmştık ama bu sefer kendime güvenemedim.
    Bazen yazasım geliyor bazen yazmayasım:)Bu dönem garip malum.
    Yazanları takip edicem bu sefer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönem herkeste farklı farklı istekler oluşturuyor galiba her zaman yaptığım şeylerde bile zorlanıyorum bazen.

      Sil
  7. Yazmayı seviyor olmanla birlikte ve blog açman çok doğru bir karar olmuş bence. :) Aramıza hoş geldin öyleyse! ^-^
    Good Girls'ü duydum ancak henüz izlemeye başlamadım. Şu sıralar büyük bir heyecanla The World of Married adlı diziyi takip ediyorum Tavsiye ederim izlemek istersen. :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş buldum 🤗 listeme ekledim en kısa zamanda izliyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Sevgili Hanife mahallemize hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara inşallah bol bol renkli günler dilerim sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum :) teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sevgiler :)

      Sil