28 Nisan 2020 Salı

MEYDAN OKUMA / 14. GÜN



   Bugün yazmaya bolca vaktim olduğu için diğer konuya da değinmek istiyorum. 14. yazımız     ''Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin.''

    Şu karantina günlerinde evde de bu kadar ev işi varken herhalde tüm ev işlerini yapan bir robot tasarlardım :)  O ev işlerini yaparken ben de yazamadığım yazılarımı yazar, kitaplarımı okurdum :)

  Yemek yapmayı ona bırakmazdım ama, yemek yapmak şu karantina günlerinde çoğu şeyden daha eğlenceli :) 

   Robot deyince aklıma Babür geldi. Çocukken kanal 7 de çıkardı iyi aile robotu babür :) Çok severdim o diziyi o robotu da gerçek sanıyordum o zamanlar :) çocukluk işte..

11 yorum:

  1. Ne güzel olurdu ama 😊 Ah Babür gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bu soruya herkesin cevabı aynı:)

    YanıtlaSil
  3. Allaahhh Alaaahhh ben nie babürü hatırlamıyorum yaa. Yoksa unuttum mu? :)

    YanıtlaSil
  4. tamaam ev işi yapsııın ütü yapsıın :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olurdu öyle bir robot olsa :))
    Babür'ü görünce geçmişe gittim ben de ne tatlıydı :)

    YanıtlaSil