26 Nisan 2020 Pazar

MEYDAN OKUMA / 11. GÜN

 

      Selamlar bugün meydan okumamızın 11. günündeyiz. Zaman çok çabuk geçiyor. Sevgili Deeptone sayesinde bu güzel meydan okumada bulunduğum için şanslı hissediyorum kendimi :)

     Bugünkü konumuz sosyal medyanın iyi ve kötü yanları. Önce kötü yanlarından bahsedelim

1-) Benim en sevmediğim en kötü bulduğum yanı kötü kalpli, bencil, narsist insanların yorum yapma yetkisine bu kadar kolay erişebilmesi. Sosyal medyada öyle bir grup var ki her şeyi kendilerine mübah görüyorlar.

2-) İkinci olarak son derece yeteneksiz saçma sapan insanların başkalarını aşağılayarak popüler olması. Bu popülerlik geçici de olsa öyle insanların sürekli göz önünde bulunması beni çok rahatsız ediyor.

3-)Son olarak sosyal medyanın tüketim çılgınlığına sebep olması.

        İyi yanlarına gelecek olur isek;

1-) Dünyanın neresinde olursa olsun her istediğimiz bilgiye bir tık uzaklıktayız. Bilgiye ulaşmak hiçbir yüz yılda bu kadar kolay olmamıştır.

2-) Sosyal medya sayesinde tahmin edemeyeceğimizden fazla insanın hayatına dokunabiliyoruz. Bir video insanın hayatını alt üst ettiği gibi bir anda çok farklı başarılara da imza atabiliyor. 

3-) Dünyada kötülük kadar iyilikte çok fazla. O kadar çok hayatlara dokunup onların yaralarını saran güzel insanlar var. Bunlardan birisi ve benim en sevdiğim isim Haluk Levent. Twitter da takip edenler bilir. Öylesine çok insana yardım etti ki hayranlıkla takip ediyorum. İşte sosyal medyanın en sevdiğim yanı da insanlara faydalı olabilmek.

     Umarım sosyal medyanın iyi yanları kötü yanlarından her zaman fazla olur :)

7 yorum:

  1. Makaleler, yardım için çağrıların hızla yayılması çok iyii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı alanları daha çok aslında sadece tercih meselesi

      Sil
  2. Haluk Levent gerçekten çok güzel işler yapıyor takip ediyorum ....ne güzel yazmışsın öyle gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir adam :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. yalnız değilmişim ben de çok sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  4. İyi ki haberin olmuş da yazmışsın..
    Değindiğin her madde çok doğru ve hem fikirim.

    Ahh o tüketim çılgınlığı yok mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki :) ben de kendimi şanslı hissediyorum bu meydan okumaya katıldığım için

      Sil