16 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA - 2. GÜN


2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 


   Ve geldik bu güzel meydan okumanın ikinci yazısına. Öncelikle bu güzel etkinlikte bulunduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Birbirinden değerli insanlarla tanışıyorum bu sayede. Vakit buldukça böyle etkinliklere sık sık katılmayı düşünüyorum:)

   Ev benim için başlı başına bir huzur kaynağı zaten. Ailemden geçireceğim bir kaç gün bile beni huzursuz ediyor. Bu yüzden iş yerime yakın bir yerde ev tutmak yerine günde 2-3 saat yol gitmeyi göze alıyorum. Bence aile bu dünyada size verilebilecek en güzel armağan.

    Evde en sevdiğim köşe ise çocukluğumun geçtiği güzel odam. Masa başında saatlerce kitap okumasını,yatağımda üst üste diziler izlemesini çok seviyorum. Ondan sonra da mutfak geliyor. Aile sohbetleri,uzun uzun yapılan kahvaltılar,annemle yaptığım en güzel dedikodular hep mutfakta oluyor :)

17 yorum:

  1. Aile evi candır, hele o yıllarını geçirdiğin oda...
    Ne zaman bizimkilere gitsem, odamı ne kadar özlediğimi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bu evde yaşadığım her an çok kıymetli benim için :l

      Sil
  2. ev insanın sığınağı. ait olma duygusu yaşatıyor. tarifsiz.

    YanıtlaSil
  3. ben de ailemle yaşıyorum, amigurumi etkinliği başlatırsan haberim olsun örmek isterim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile evi bence bu dünyada ki en rahat yer :) ben amigurimiyi kendi çapımda örmeye çalışıyorum. Eğer örmek istiyorsan you tubede çok güzel ve basit tarifler bulabilirsin :)

      Sil
  4. İzmir'de yaşarken annemin yanına gelmek en sevdiğimdi. Çocuklar anneannelerine koşarlardı ben de evin kızı oluverirdim yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ne kadar evinden uzak kalsan da başka başka yerlerde yaşasanda evine gelince hep evinin kızı oluyorsun 😊

      Sil
  5. bu meydan okuma sayesinde gerçekten yeni bloglar tanıyoruz,ne mutlu...
    Bende beklerim bloğuma.....
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ne güzel insanlar tanıyoruz. Hemmen geliyorum 😊

      Sil
  6. aile evi en çok özlediğim...

    YanıtlaSil
  7. Evet mutfak dedikodularına bayılırım.Gençken annemle de yapardık, şimdi de kızımla yapıyoruz:))
    Aile iyidir.

    YanıtlaSil
  8. aynen öyle :) eve girip ailesini görünce tüm yorgunluğu gidiyor insanın

    YanıtlaSil
  9. evinde ailen varsa her köşesi ayrı bir güzeldir 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil