27 Nisan 2020 Pazartesi

MEYDAN OKUMA / 12. GÜN

 

       Biraz geç kaldım sanırım bu yazı için. Sabah okuyup canı bu yemekleri çeken olursa şimdiden özür diliyorum :)
    
     Bugünün konusu haftanın günlerini hangi yemeklere benzetiyorsunuz? Başlayalım öyleyse;

    Pazartesi bence yağsız sebze yemeği :) Hayat için yeni kararlar almışsın, bu kararlar tatsız tuzsuz olsa da pazartesi bu kararları uygulamak için süper bir gün.

    Salı günü yine sağlıklı şeyler tüketme günü :) fırında pişmiş güzel bir tavuk olabilir mesela :)

    Çarşamba ve perşembe bana aynı günler gibi geliyor. Haftanın 6 günü çalıştığım için çarşamba ile perşembenin tam ortası benim hafta ortam oluyor :) bu ikisi bence yoğurtlu ve soslu makarna :)

  Cuma :) en sevdiğim gün. Ertesi gün işe gidecek olsan bile o günün son gün olduğunu bilmenin rahatlığı oluyor üzerinde. Ee en sevdiğin gün en sevdiğin yemeği yersin. Şöyle bol ranch soslu bir hamburger menü :)

     Cumartesi telaşlı bir gün:) Akşamında mutlaka bir planın vardır. İşten çıkıp yetişmen gereken bir yerler varsa aperatif  bir şeyler yersin. Tost gibi :)

   Pazar müthiş bir gün :) Hiçbir şey için acelen yoktur. Sabahtan hazırlanmış güzel etlerle akşamına muhteşem bir mangal partisi :)

8 yorum:

  1. hafta çok iştah açıcı görünüyor ::)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın cumacılar :) Cuma hep mi leziz olur :)

    YanıtlaSil
  3. şahane 😊🌼 cumalar çok güzel 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. cuma cumartesi pazar çok iyiiii :)

    YanıtlaSil