28 Nisan 2020 Salı

MEYDAN OKUMA / 13. GÜN



   Selamlar. Bugünkü sorumuz '' Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol ise herkes için farklı.Senin öğrenme yolların nedir? ''

  Benim öğrenme yolum epey zahmetli :) İlk olarak çalışacak olduğum konu için kitap, ders notları, internetten ya ptığım araştırmaları topluyorum. Sonra onların önemli gördüğüm yerlerin altını çizip, güzelce renkli kalemlerle başka bir deftere yazıyorum. Yazarken de 5-6 kez okuyup tekrar ediyorum :) 

    Vakit varsa bu yol benim için çok kurtarıcı oluyor. Ama vakit yoksa da yazıyorum, bu sefer renkli kalemlerle değil boş bir sayfaya hızlı hızlı kara kalemle. Bir sefer üniversitede Türk Vergi Sistemi diye bir dersimiz vardı. Hoca derste not tuttururdu. Ben o dersin sınavına 1 hafta önceden başlamıştım çalışmaya. Sınav günü arkadaşım notlarımı istemişti. Notları görünce şok olmuştu ve demişti ki '' hoca 10 sayfa not tutturdu burada 20 sayfa var ne yaptın vergi sistemini yeniden mi yazdın'' tabi ki benim notlardan çalışmamıştı :) sınav sonunda o sınavdan arkadaşlar arasında tek geçen bendim :)

   Yani emek verip çalıştığım her şeyden alnımın akıyla çıkabildim :)  Ders çalışmayı eğlenceli hale getirirseniz her şey daha kolay oluyor :)  

5 yorum:

  1. Çok zor olsa da benim de böyle aklımda kalıyor hep 😊

    YanıtlaSil
  2. inşallah hep Anlı'nın akıyla alırsın canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil