1 Mayıs 2020 Cuma

MEYDAN OKUMA / 16. GÜN

 


   16 gün boyunca birbirinden değişik ve ilgi çekici konuda, yazılar yazmak, güzel insanlarla tanışmak beni çok mutlu etti. İlk defa bir meydan okumaya katıldım. Zaten bu blog işinde de çok yeniyim :)  
   
 Ama gördüm ki burada sevgi dolu birçok insan var, güzel yorumlarınızla günlerimi güzelleştirdiniz. İlk olarak bu meydan okumayı bana haber veren beni aralarına davet eden güzel Deep'e çok teşekkür ediyorum. Hiç tanışmadığımız halde seni tanıyor gibiyim. İyi ki varsın :)

     Bir sonraki teşekkürüm de sevgili Ezgi'ye. Birbirinden güzel konular bulup 16 gün boyunca yeni yeni  insanlar keşfedip ufkumu genişlettiği için :)

      Son teşekkürüm de siz sevgili blog sakinlerine. Beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın..

7 yorum:

  1. Yeni tanıştık ben de teşekkür ederim :)
    Güzel etkinlik ama ben kaçırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki etkinlikte buluşuruz o zaman 😍

      Sil
  2. Bu meydan okuma sayesinde senden haberdar oldum, çok da güzel oldu. İyi ki katıldın iyi ki rastladım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutluyum 😊 iyi ki rastlaştık

      Sil
  3. oleey oleeey süferdin sen bu etkinlikteeeğğğğ :)

    YanıtlaSil