10 Mayıs 2020 Pazar

ANNELER GÜNÜ


''ANNE'' iki heceden oluşan bu tek kelime benim için dünyadaki tüm hazinelerden daha değerli. Hayatta ne olursa olsun ne yapmış olursam olayım beni sevmeyi bırakmayacak tek kişi. İlk arkadaşım, sırdaşım, gülüp şakalaştığım, derdimi paylaştığım, dizinde yatınca tüm yüklerimden arındığım tek insan. 

Büyüdükçe kıymetini daha çok anlıyorum şimdi onun. Anneler kızlarının ilk rol modelidir bu hayatta. Benim rol modelim öyle güzel bir kadın ki şu yaşımda onun sayesinde vicdanımın kabul etmeyeceği tek bir hatam bile yok. Merhametli olmayı, insanlara iyilik yapmayı, mücadele etmeyi. pes etmemeyi bana biricik annem öğretti. Şimdi gireceğim her mücadeleden onun sayesinde yara almadan çıkıyorum. Yara almış olsam da onun saracak olması korkularımı benden alıyor, daha cesur bir insan oluyorum. 

  Varlığına her gün şükrettiğim canım annem anneler günün kutlu olsun seni her şeyden daha çok seviyorum💓

Kalbi sevgiyle dolu olan tüm güzel kadınların anneler günü kutlu olsun..

3 yorum: