4 Mayıs 2020 Pazartesi

VİS A VİS


   Selamlar herkese 🙋Sevgili Deepciğim sayesinde keşfetmiş ve yaklaşık 1 haftada 4 sezonunu bitirdiğim ispanyol dizisi vis a visten bahsetmek istiyorum sizlere.
    Hapishane dizilerini prison break izlediğimden beri çok beğeniyorum. Hatta Türk yapımı Avluyu da bayağı severek izlemiştim. Vis a viste iyi ki izledim dediğim dizilerden.

    Patronuna duyduğu aşk yüzünden yanlış işler yapan Macarena kendini bir anda azılı suçluların olduğu hapishanede bulur. Olayların içerisinden zekası ve hapishanede kurduğu dostluklar sayesinde çoğu zaman kurtulan Macarena çok büyük kayıplar da veriyor bu süreçte. Ben izlerken çok sevdim Macarenayı. Son iki sezonda dizide çok az yer alsa da bence tartışmasız dizinin yıldızı Macarenadır.



   Zulema Zahir. Dibine kadar kötü olan bir karaktere sempati duyabileceğimi hiç düşünmezdim. Ta ki Zulemayla tanışana dek. İlk iki sezon safi kötülük dolu olan Zulemanın diğer sezonlarda daha da tanıdıkça içinde yaşadığı çelişkiler bizi ona karşı empati kurmaya çağırıyor. En sevdiğim kötü karakterlerde ilk sıralarda yer alıyor Zulema.




 Saray Vargas namı diğer Nairobi. Dizide sevdiğim diğer bir karakter. Hayata karşı duruşu çelişkileri ve git gelleriyle bence diziye çok güzel bir renk katmış.



   Tere'sinden Sole'sine Kıvırcık'tan Fabio'suna çok beğendiğim ve etkilendiğim bir dizi oldu. Macarena ve Zulema vis a vis el oasis adında yeni bir dizide oynuyorlar. Vis a visin devamı gibi değil diyorlar dizinin yorumlarında ama ben henüz izlemedim. En kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum. Karantina günlerinde yapılacak en güzel şeylerden biri de sanırım dizi izlemek.😊            
         
Sağlıkla ve sevgiyle kalın..


9 yorum:

  1. Bu tür dizilere senin kadar ilgim yok ama yorumunu okuyunca bayağı ilgimi çekti Vis a Vis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dram, gerilim, suç dizilerini seviyorsan mutlaka izle derim :)

      Sil
  2. Bir yerde daha methini duydum, sanırım izleyeceğim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ne dizi yaaaa :) baksanaaa, üç dizi daha var, üçü de çok heyecanlı, killing eve, the stranger, the world of married. üçü de fena hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin önerilerine bayılıyorum :) mutlaka bakacağım bu üçüne de :)

      Sil
  4. macerana ver zulema ile bir devam dizisi olcak. bir de diğer bazı kahramanlarla. işallah bu yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. macarena ve zulemanın bir dizisi daha var ama daha 3 bölüm yayınlanmış. henüz izlemeye fırsatım olmadı ama mutlaka izlemek istiyorum o diziyi de :)

      Sil
    2. hımm yayınlanmış mı ya haziran idi önceye almışlar demekkisi oleeeey :)

      Sil