13 Mayıs 2020 Çarşamba

Birtakım Hobiler #2



   Yeni bebeğimle herkese selamlar :) Karantina da yapılacak en güzel şeylerden biri de oyuncak bebek örmek sanırım.  O kadar çok ördüm ki ne yapacağım bunlarla bilmiyorum :) Ve her yeni modeli de örmek istiyorum.

  Aylar önce artan iplerden motif motif battaniye yapmaya başlamıştım. Ama bu oyuncak örme sevdası bitmedi bir türlü :)  Şimdi de instagramımın neredeyse bitki örtüsü olan Masum Bebek örüyorum. Ondan sonra da yarım kalan battaniyeme dönmeliyim artık :) 

   Şimdi siz değerli blog apartmanı sakinlerine  karantina sürecinde ördüğüm bebeklerimi sunuyorum umarım beğenirsiniz.
 Sevgiyle kalın :)


16 yorum:

  1. Yaaa çook tatlılar, çok sevdim <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller.. burunları çok tatlış...

    YanıtlaSil
  3. Ya hepsi birbirinden güzel 😊

    YanıtlaSil
  4. ben en cok inekleri sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller gerçekten ellerine emeğine sağlık canım benim 😊 inekler şahane 😊 ah ah ben de örgü örmeyi pek beceremem 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  6. Organik oyuncaklar diye geçiyor bunlar. Aslında dolapta vs koyup satabilirsin. Gayet güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🤗 aslında olabilir. Ama karantina bitince yapamam diye düşünüyorum bunları da satmaya kıyamam 😀

      Sil
  7. Üçlü bebeklerden ortadaki sevimli yandakiler nedense bana korkunç geldiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar ilk yaptıklarımdı acemi işi oldukları belli demek ki 😀

      Sil