9 Mayıs 2020 Cumartesi

AŞK 101

   

   Netflix yapımı 3. dizimiz. Her ne kadar yabancı dizileri daha çok izlesem de Türk dizilerinden de kopamıyorum. Muhafız ve Atiye de ilk çıktığında izlemiştim, aşk 101'i de çıkar çıkmaz izledim :)

     Dizi hakkındaki düşüncelerime gelirsek; bence izlemesi keyifli bir diziydi. Zaten tanıdığım birçoğunu da sevdiğim oyuncuların olması da diziyi sevmemi sağladı. Diğer izlediğim netflix dizilerine kıyasla konusu biraz basitti. Ama lise ortamını arkadaşlığı güzel anlatmış diye düşünüyorum ben. 

  Elinden hep bir şeylerin alınmış olan Sinan'ın ilk kez kendisinden bir şey beklemeden Işık'ın yardımlarına çok sert tepkiler vermesi güzel işlenmiş dizide. Özellikle de müziklerine bayıldım. Çoğunu biliyordum ama aşağıda sizinle paylaştığım şarkıyı ilk kez duydum ve bin kere dinledim sanırım :)


   Bir diziyi beğenip beğenmediğini anlamanın en iyi yolu ''Diğer sezonunu izler miyim? '' diye kendine sormak bence :) Aşk 101'in diğer sezonunu hem merakla bekliyorum hem de kesinlikle izlerim diye düşünüyorum.

  >Diziyi başka izleyen varsa yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim. Yarın hepimiz için sağlıklı ve mutlu bir gün olsun 🙋

9 yorum:

  1. Bu diziyi izleyesim gelmiyor nedense, fazla popüler olunca itti mi nedir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de de tam tersi oluyor çok popüler olunca izleyesim yoksa bile bakma ihtiyacı duyuyorum 🤷‍♀️

      Sil
    2. Ben de popüler olunca pek izleyemiyorum, itiyor beni de. Ama bunun ilk bölümünü izledim, diğerlerini de izlediğim gibi. Yine aradığımı bulamadım ben galiba ya. :(

      Sil
    3. Tabi ki herkesin tarzı farklı dizi konusunda. Ben her şeyden biraz biraz izliyorum. Biraz da ruh halime göre değişiyor sanırım🤷‍♀️

      Sil
  2. izliycem ben de. muhafız atiye izledim, ottoman, şahsiyet izlediim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece ottomanı izlemedim onu da çok merak ediyorum :)

      Sil
  3. başladım şimdi, ilk bölüm pek keyifliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok akıcı bir dizi zaten ben bir günde bitirmiştim sezonu :))

      Sil
  4. ya sevdim diziyi, en çok sinan'ı, heycanlı yerde bitti, nolcak bu sinanaa :)

    YanıtlaSil