2 Ekim 2024 Çarşamba

KENDİMCE

    

    


      Herkese selam olsun. Yıllardır buraya uğramadığım için önce herkese selam vermek istedim. Hayat koşuşturması insanın en sevdiği şeylerden uzaklaştırıyor. Benim en sevdiğim şeylerden biri buraya yazmak yazılanları okumakken bir blog hesabı olduğunu bile unutmuşum nerdeyse. Sayfayı açıp bu kelimeleri yazarken bile içimi bir huzur kapladı. Umarım buraya dönüşüm kalıcı olur, hayat koşuşturması beni buradan uzaklaştırmaz.

      En son yazımda sınava gireceğimden bahsetmişim. O sınava girdim ve kazandım. Yaklaşık 3 yıldır mali müşavirim. 3 yıldır bir büroda mesleğimi icra ediyorum. Ara ara neden bu mesleği seçtim diye kendime kızsamda yine de seviyorum bu işi :)

       Bu son 3 yıldan hayatımda mesleğim haricinde de birçok değişiklik oldu. İlk olarak beni mutlu edeni anlatayım. Hayatımı çok sevdiğim bir bey ile birleştirdim. Evlilik büyük sorumluluklar yüklesede hayatıma, bu karar en güzel kararlarımdan biri oldu. Daim olsun ömrümce böyle sevmek ve sevilmek.

       Son yazımda belirttiğim romanıma hala devam ediyorum. Sonunu yazamasamda baya bir yol aldım :) Romanımı Wattpad'e yükledikten bir gün sonra Wattpadi kapattılar. Hayır hayır benim uğursuzluğum olduğunu düşünmüyorum. Denk gelmiştir diyelim :)

       Ve en sona en hüzünlü haberi bırakayım. Hayatımda en çok sevdiğim, en değerlimi biricik babacığımı 14.01.2024 tarihinde doğum günümden 3 gün önce kaybettim. 30 yaşıma hiç yaşamadığım bir acıyla başbaşa girdim. Bundan sonra hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilmek en güzel günlerin geride kalması ruhumu sızlamasının en büyük sebebi.

      Kısa kısa yazdım sizleri sıkmamak için. Ama artık buradayım. Belki yazdığım romanı burdan paylaşırım. Sevgiyle kalın güzel insanlar 💓
 

2 yorum:

  1. Hoşgeldiniz dilerim kalıcı olsun. Başınız sağolsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum 🙂 teşekkür ederim 🙏🏻

      Sil