5 Temmuz 2020 Pazar

DARK

   


  Herkese selamlar. Merakla beklediğim dizimin son sezonu da geldi. Bilenler bilir  Dark geçen senenin en sevilen, çok konuşulan yapımlarından biri oldu. Bence Netflix'in yaptığı kaliteli yapımların başında geliyor. İlk iki sezonda, bölümleri arka arkaya izlemiştim. Ama son sezonu haftaya yayarak sakin sakin izledim. İyi ki de öyle yapmışım, çünkü 3. sezon beni bayağı bir yordu :)

    Dizi Winden adlı bir kasabada geçiyor. Dizi Winden'dan başka bir yerde geçmemesine rağmen bu sizi asla rahatsız etmeyecektir, çünkü mekanlar aynı zamanlar farklı bu dizide hatta dünyalar. İlk sezon kasabadan iki çocuğun kaybolmasıyla başlıyor dizimiz. Ana olay kasabada yaşayan dört ailenin birbirleri ile olan karmaşık ilişkilerinden oluşuyor. Zamanda yolculuğunda mümkün olduğu dizi bize hem olağanüstü bir seyir zevki veriyor hem de beynimizi fazlasıyla çalıştırıyor. Bence müziğiyle, konusuyla ve oyuncularıyla harika bir dizi.

    Dizinin konusunu izlemeyenler için çok fazla açmak istemiyorum. Aslında çok spoiler verilecek bir dizi de değil :) Beş dakika izlemesen ne olduğunu kestiremeyeceğimiz bir dizi var karşımızda. Biraz da dizinin karakterlerinden bahsedeyim izninizle :)

    İlk olarak Jonas'tan bahsedeceğim. Dizideki en sevdiğim karakter. Üç halini de ayrı ayrı seviyorum. Adam hali diğer Jonaslardan farklı olsa da son bölüm onuda benimsedim. Martha'ya olan aşkıyla da beni kendine hayran bıraktı. Dizideki favorim kesinlikle Jonas oldu :)



    Martha bir diğer ana karakter. 2. sezonun sonunda gelen Martha beni şaşırtsa da 3. sezonda taşlar yerine oturdu. Zaten kızımızın güzelliğine diyecek bir şey yok zaten :) işin içine muhteşem oyunculuklar da girince dizinin seyir zevki de yüksek oluyor.



    Dizinin bir diğer önemli karakteri de Claudia. Claudia namıdiğer beyaz şeytan 3. sezonda dizideki taşları yerine oturtuyor. Kızı Regina'ya olan sevgisi Claudian'nın yolunu aydınlatıp onu sonuca adım adım yaklaştırdı.


    4. sezonunu büyük bir heyecanla beklediğim dizinin en sevdiğim şeylerinden birisi de jenerik müziği. Asla ileriye sardırmadan büyük bir keyifle dinlediğim müziği şimdi sizinde beğeninize sunuyorum :)



9 yorum:

  1. Bende de tam tersi ne kadar çok konuşulursa o kadar çok izleyesim geliyor 😊 son sezonu izlerken keşke tüm sezonları arka arkaya izleseymişim dedim. Aslında son bölümde her şey benim de kafama oturdu ama 3. Sezonun başlarında anlamakta zorlandığım çok yer oldu 😁

    YanıtlaSil
  2. yaa 3. sezon izleyeceğim ben de yakınlardaaa ama her yeni sezonda öncekileri bir özetlemem gerekiyor neler olduğunu unutuyorum ya da karıştırıyorum :D bu kadar karmaşık olmasına rağmen bu kadar kendine bağlayan ve merak uyandıran bir dizi izlemedim daha herhalde çünkü karmaşa risktir ve bu denli detaylı ve hatasız (ki en azından ben bulamadım hata) olanı zor yapılır :) yorumum da karmaşık oldu diziye uygun olarak hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum yorumuna ben de hiç hata bulamadım😊 haklısın bence de yaptıkları büyük bir risk ama altından 3 sezondur kalkıyorlar.

      Sil
  3. Ayyy tam ikinci sezondayım ben de. İzlemeyi bırakıp blog gezmeye gelmiştim tam. Hoş tesadüf oldu. Çekim kalitesi kurgusu inanılmaz etkileyici gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf olmuş gerçekten 😊 iyi ki spoiler vermemişim 😁

      Sil
  4. üçüncü sezonu izliyom ben de. jonas ile martha mutlu olcaklar mı, ikinci sezon sonunda aklımda kalan tek şey buydu, pekiiii yani anladın mı üçüncü sezonu, çok karışık yaa, bunlar herhalde şimdi karadelikten geçti ve kim kimdir yanii. dark sevdin madem blackspot da izleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son bölümü izleyince her şey oturuyor yerine merak etme😊 Blackspot duydum ama izlemeye fırsat bulamadım

      Sil
  5. Konusu gayet güzel ama bir türlü başlayamadım:)

    YanıtlaSil