1 Aralık 2020 Salı

2020 YIL SONU MİMİ



 Herkese selamlar. Çok güzel bir mimle sizlerleyim.Sevgili Belle'nin kütüphanesinin başlatmış olduğu bu mime ben de katılmak istedim.

Belle'nin yazısına ulaşmak isteyen linke tıklayabilir.

  1. 2020 senin açından nasıl geçti?

    Fantastik bir film izlersin de yok artık bu kadarda olmaz dersin ya, 2020 tam olarak öyleydi benim için. Bir yıl öncesinde maskelerle yaşayıp en sevdiklerinden uzak duracaksın, markete bile korkuyla gideceksin, herkesten vebalı gibi kaçacaksın  deseler inanmazdım. 

   Virüs ilk yayıldığı anda yaşadığımız korku ve panik zamanla azalsa da virüs hayatımızdan tamamen çıkmadığı için eskisi gibi rahat değiliz. Hele şu sıralar ilk çıktığı anadan bile daha tehlikeli bir hal aldı. Önümüzde belirsiz bir zaman dilimi var. Umarım sağ salim bir şekilde atlatırız bu dönemi de.


2. Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir?

    Çok fazla özlediğim şey var ama en çok özlediğim şeyler listesinin başında kuzenlerimle vakit geçirmek var sanırım. İşten çıkıp bir araya gelip boş boş çarşıda dolanmayı. Akşam eve gidip teyzemlerle oturmayı en çokta sabah geç uyanıp kahvaltı masasında saatlerce oturup dedikodu yapmayı özledim. 💙

  Eskiden çok basit gibi görünen, her zaman rahatlıkla yapabildiğimiz şeyler elimizden alınınca kıymetini daha çok bildik böyle güzel anların. 

3. Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın ve 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?

   2020'nin bana güzel gelen tek yanı 3 aylık karantinası oldu sanırım 😀 Cumartesi günleri bile yoğun bir şekilde çalışıp durup bir nefes dahi alamadığım işime 3 aylık uzun bir ara verdim. Bu 3 ay bana baya bir iyi geldi. Mental açıdan da fizikende dinlenmiş oldum.

4. Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin, yeni hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.)

   Boş vakitlerimde amigurimi oyuncaklar ördüm. Örgü örmeyi normalde de çok severim ama onca boş vaktimde daha çok fırsat buldum örmeye. 

    İzleyemediğim, yarım bıraktığım dizilerimi bitirdim. Online eğitimlerden sertifikalar aldım. 

   İngilizce öğrenmeye karar verdim. Her ne kadar yarım bırakmak zorunda kalsam da biraz alt yapım oldu.😇

5. Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?

  En çok istediği şey tabi ki de sağlık. Bu dönemin bize en önemli faydası sağlığımızın kıymetini bilmemiz oldu. Hayattaki en değerli şey sağlıkmış. Şu virüsten biran önce kurtulmayı, eski günlerimize dönmeyi istiyorum.

  Bu güzel mime katkıda bulunmak için siz de bize katılabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Mim çok güzel senin de eline sağlık. :) Ben de yapacağım :) İngilizceye devam etmelisin malum dil çok nankör unutuluyor hemencicik. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum yazını 🌸 aynen öyle unutmaya başladım bile 😔

      Sil
  2. Mime katılman çok mutlu etti, teşekkür ediyorum😍 İlk sorudaki ilk cümlen 2020'nin en kısa özeti olmuş. Kimse istemezdi sevdiklerinden uzak kalmayı ama yapacak bir şey yok ne yazık ki. Yeni sene eskinin kötülüğünü silsin. Örgü bebek yapmanın özel bir ismi olduğunu bilmiyordum, bilgi için ayrıyetten teşekkürler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim 😍inşallah öyle olur 2021 çok daha güzel bir yıl olur. Evet o bebeklere amigurumi diyorlar ben de karantinada öğrendim 😀

      Sil
  3. Deep'ten sonra sizde de gördüm bu mimi. Ben de yazayım bari.

    Sağlıklı günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yazın. Çok eğlenceli bir mim.
      İyi günler 🌸

      Sil
  4. örgü örmek terapi gibi ne iyi yapmışsın:)
    salgının hasarları her yerde...

    YanıtlaSil